PROCORNELLA: Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Noticias
Consulta las nuevas actividades que promueve el Centro y el Vivero de Empresas Procornellà
El Cornellà en Miniatura estrena una programación de actividades especiales
Más de 400 personas participaron en el III Pink Zumba contra el cáncer de mama
Kim Faura: "Davant els nous models de negoci que emergeixen, és important decidir en què innovar, com fer-ho i amb qui!”

Afirmació del Director General de Telefònica a Catalunya, Kim Faura, en el marc de la seva conferència d’avui en el CCF que porta per títol ‘Temps disruptius, innovació oberta’

En temps disruptius i de canvis accelerats, quan canvien les preferències dels clients i emergeixen nous models de negoci, la necessitat d’innovar és ja evident, paraules d’en Kim Faura, Director General de Telefònica a Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears i Múrcia. Faura ha protagonitzat avui una nova sessió del Cornellà Creació, en aquesta ocasió, en el Museu Agbar de les Aigües davant d’un fòrum de gairebé dos-cents empresaris i directius. El nostre ponent, puntualitza que la qüestió, no es tan decidir en què innovar, sinó com fer-ho i amb qui. El directiu de Telefònica insisteix que cada negoci hauria de trobar les seves pròpies respostes a aquestes qüestions, adaptar-se a la transformació digital i a la innovació oberta als clients i aliats, per Faura, ingredients comuns en l’empresa del futur.

Kim Faura defineix ‘disrupció’ com allò que fa canviar el comportament dels mercats i de com les persones actuen. Com per exemple, el mòbil, que ha canviat no només la comunicació, sinó també aspectes com les formes de consumir, aspectes de la nostra vida quotidiana. El mòbil, doncs, és disruptor en comunicació i, a més, canvia comportaments. El Director General de Telefònica Catalunya insisteix que cal innovar per continuar sent competitiu, la tecnologia està revolucionant els mercats, afegeix. Pel nostre ponent, la tecnologia és un motor d’innovació i posa com a exemple d’innovació oberta el mercat d’apps que avui dia factura més que tot Hollywood, confirma. En tot aquest procés imparable Kim Faura qüestiona que pot fer la petita i mitjana empresa. Recalca la conveniència d’establir clústers per treballar des de la unió per un objectiu comú.

Faura també ha fet al llarg de la seva intervenció un repàs pel model de transformació de Telefònica, una transformació que ha donat com a resultats que s’hagi  convertit en una companyia referent a tota Europa.

Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i Màster en Economia i Direcció d’Empresa per l’IESE, Kim Faura va iniciar la seva trajectòria professional en el Grup Gillette, en la divisió de Braun Espanyola i en la seu central de la companyia en Alemanya. Va ser Director General de la divisió de Chupa Chups en EE.UU., Director General Comercial de Sara Lee Corporation en Espanya, en la divisió de Cafés Marcilla. Vicepresident de Màrqueting i posteriorment Director General de Pepsico/Frito Lay i Director General en Tabacalera/Altadis.

Des d’abril de 2001 forma part de l’equip directiu del Grup Telefònica, empresa en la qual ha desenvolupat càrrecs com el de Director General de Consum i Màrqueting de Telefònica Espanya, Director General de la Unitat Corporativa de Màrqueting i Continguts de Telefònica S.A. i President de Terra Lycos Networks. També va ser membre del Supervisory Board d’ENDEMOL. 

El director territorial de Telefónica, Kim Faura, reanuda las sesiones del Cornellà Creació

‘Tiempos disruptivos, innovación abierta’, es el título de su conferencia que nos aproxima la visión de la transformación digital como ingrediente de éxito en la empresa del futuro en tiempos de cambios acelerados

 

Viernes, 7 de octubre a las 13,30h. Museo Agbar de les Aigües

Director General de Telefónica en Cataluña desde 2005, Kim Faura i Batlle está también al frente de la dirección de la compañía en la Comunidad Valenciana, Islas Baleares y Murcia. Pertenece al equipo directivo del Grupo Telefónica desde abril de 2001, ocupando altos cargos como el de Director General de Consumo y Marketing de Telefónica España, Director General de la Unidad Corporativa de Marketing y Contenidos o presidente de Terra Lycos Networks. Con una amplia experiencia en estos campos, Faura inició su trayectoria profesional en el Grupo Gillette, en la división de Braun española y en la sede central de la Cía. en Alemania. También fue el Vicepresidente Director General de la filial de Chupa Chups en EEUU y Director General Comercial de Sara lee Corporation en España, en la división de Cafés Marcilla. Todo un currículum con cargos destacados en multinacionales de primer nivel.

Según Kim Faura, en tiempos disruptivos y de cambios acelerados, cuando cambian las preferencias de los clientes y emergen nuevos modelos de negocio, la necesidad de innovar es evidente. Pero hay que decidir en qué innovar, como hacerlo y con quién. Estas serán algunas de las pinceladas que nos dará el directivo de Telefónica ante nuestro foro empresarial el próximo viernes, 7 de octubre, en la que será la quinta cita, de la séptima edición del Cornellà Creació, punto de encuentro del tejido empresarial que se ha convertido en una oportunidad para conocer vivencias empresariales de éxito, analizarlas y generar iniciativas que puedan ser todo un referente para los empresarios de Cornellà y de su entorno.

Anterior
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
Siguiente