El responsable de l’àrea de Government Affairs a Roche Farma Espanya, Federico Plaza, i el director del programa d’epigenètica de l’IDIBELL, Manel Esteller, propers protagonistes del Cornellà Creació Fòrum
Divendres, 19 de juny a les 9h. WTC Almeda Park (edifici 7)
La investigació vista com a una inversió a llarg termini, evitar la fuita de talent o la difícil equació entre investigació+indústria+administració són algunes de les qüestions que es debatran. Com a protagonistes dos noms cabdals. D’una banda, Federico Plaza, vicepresident executiu de l’Institut Roche i responsable de l’àrea de Government Affairs a Roche Farma Espanya. La seva trajectòria el converteixen en peça clau en aquest debat, tant per la seva experiència en l’àmbit del sector farmacèutic, com pels anys en els quals va exercir com a director general de Farmàcia i Productes Sanitaris en el Ministeri de Sanitat i Consum. Inicialment tenien programada l’assistència d’Andreas ABT que deixa el càrrec de Director General de Laboratoris Roche INC.Espanya el proper 30 de juny.
D’altra banda, comptem amb la presència de Manel Esteller, aquests dies en el punt de mira mediàtic per la recent publicació d’una investigació del programa d’epigenètica de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge que ha permès detectar el mecanisme d’inici de la metàstasi del càncer. Autor de més de 200 articles científics ha rebut nombrosos guardons per la seva trajectòria. La darrera menció, la Medalla Doctor Josep Trueta al Mèrit Sanitari que la Generalitat de Catalunya li ha atorgat el passat mes d’abril.
Una nova trobada en el marc de la sisena edició del Cornellà Creació Fòrum, una oportunitat per conèixer vivències empresarials d’èxit, analitzar-les i generar iniciatives que puguin ser tot un referent pels empresaris de Cornellà i del seu entorn.