PROCORNELLA: Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Noticies
Venudes més de 3.000 targetes-moneder en el primer mes de campanya de promoció del comerç local

La xifra actual de targetes en circulació es tradueix en una inversió de més de 300.000€ en compres per part dels cornellanencs en establiments adherits

Les targetes continuen a la venda a www.compracornella.cat, cadascuna per valor de 100€, 70€ aportats pel consumidor i els 30€ restants els aporta el consistori

Avui dijous, 1 d’octubre, es compleix un mes de l’inici de la campanya que té com a objectiu incentivar l’activitat en el comerç de proximitat, una iniciativa de l’Ajuntament de Cornellà, a través de l’empresa municipal de Promoció Social, Urbana i Econòmica (Procornellà) amb voluntat d’ajudar als establiments a pal·liar els efectes provocats per la crisi de la Covid-19. En només un mes, s’han venut més de 3.000 targetes moneder. Recordem que cada targeta té un valor de 100€, dels quals el consumidor paga 70€ i els 30€ restants els aporta el consistori. Aquestes xifres indiquen la bona acceptació de la proposta entre la ciutadania i una estimació d’inversió en compres de més de 300.000€ en els establiments adherits a la campanya.

Les targetes-moneder continuen a la venda a través del portal www.compracornella.cat. Per facilitar la compra online, s’han habilitat punts d’ajuda en els mercats municipals amb personal adient que assessora als compradors en el moment de formalitzar la compra.  Un cop adquirida cal recollir-la en qualsevol dels quatre punts habilitats: la seu de Procornellà, l’Oficina Local de l’Habitatge, l’Oficina d’Atenció Ciutadana i el Centre Cívic La Gavarra. A partir d’aquest moment, la targeta es pot utilitzar en els prop de tres-cents comerços adherits a la campanya amb data de caducitat el 31 de desembre de 2021 i es pot gastar de cop o en diverses compres o serveis amb possibilitat de consultar en tot moment el saldo que queda disponible.

Amb les més de 3.000 targetes ja venudes, l’Ajuntament de Cornellà ja ha fet una inversió de més de 90.000€ en la campanya, d’una dotació econòmica total de 300.000€, estimant que es tradueixin en vendes per valor d’un milió d’euros en establiments de Cornellà. S’han adherit a la iniciativa prop de tres-cents comerços i establiments de tot tipus: restaurants, botigues d’alimentació, de moda, drogueries, queviures, farmàcies, llibreries, ferreteries, merceries, sabateries, etc. Queden excloses gran superfícies comercials, grans cadenes, franquícies i els establiments que tinguin més de deu treballadors. Els consumidors poden consultar en el portal web el llistat d’establiments i la seva ubicació.

Recordem que el projecte veu la llum en el marc del document aprovat pel consistori cornellanenc i que recull tot un conjunt de mesures socials, fiscals i de mobilitat per fer front a les conseqüències del coronavirus en la ciutat.

 

Cornellà de Llobregat, 1 d’octubre de 2020